miercuri, 25 martie 2009

Zambet

Azi.... azi mi-e bine. Azi zambesc. Azi rad. Ma bucur si surad. Nu stiu de ce, dar mi-e bine. Sa fie gandul ca trece saptamana si vine week-endul? Ca voi rade din nou cand vad soarele? Se duce saptamana. E miercuri - urmeaza joi si vineri si... si gata! S'est fini!
N-am mai vorbit de ceva vreme cu EA si mi-e dor! E singura care stie cand mi-e bine si cand rau, e singura care stie sa ma descifreze indiferent cum si in ce stare ma gasesc. She's my PERSON! ... ma refer la tot si nu la un lucru singular... e cea care stie sa se joace in parul meu. Cea care ma relaxeaza si ma face sa imi amintesc sa rad, sa zambesc. Se apropie... cred ca de-asta rad si zambesc din ce in ce mai mult pe masura ce timpul trece si vine vara.

Imi place sa rad!!! :) Trebuie sa ajung pe-o terasa la mare...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu