miercuri, 25 martie 2009

Despre mine!

scuze... stiu ca poate e cam aiurea... e cam tarziu deja cu trei postari pe blog si nici macar nu m-am prezentat! Promit sa fiu scurta... si cuprizatoare!
Spre exemplu... 3 cuvinte care ma caracterizeaza: ZAMBET, PASIUNE, PRIETENI (cat mai multi :P)
Asta cred ca spune cam esentialul despre mine: ca ador sa rad (dar si sa-i fac pe cei din jurul meu sa rada); ca pun pasiune, suflet in tot ce fac, si in orice legatura - imi fac vise multe; ca imi place sa am in permanenta pe cineva drag langa mine - nu-mi place sa stau singura... sunt putine momentele in care imi doresc cu adevarat sa fiu singura!
Ce nu-mi place...nu stiu cu exactitate. Concret pot sa dau trei exemple. Primul ar fi ca nu-mi place sa astept. Sunt o fire nerabdatoare. Al doilea - sa spunem ca ma intristeaza plansul unui copil. Rezulta ca sunt usor impresionabila. Al treilea, l-am spus si mai sus - ma sperie singuratatea si ideea de a nu avea pe cineva pe care sa ma pot baza; indiferent cat de bine ma cunoaste sau nu acea persoana-important e pentru mine sa stiu ca poate sa imi intinda un servetel atunci cand lacrimile imi inunda ochii si lumea mea se pierde in ceata.

In rest, cred ca va veti da seama cam cum sunt eu - sper asta - pentru ca am sa incerc sa fiu cat se poate de sincera in spatele cuvintelor.

"I just wanna be okay, be okay, be okay...!"
See ya soon!

Un comentariu:

  1. stiam lucrurile astea despre tine. vreau sa aflu altele noi. astept noi postari. [scuze de commentul asta scurt. nu sunt obisnuita cu noua ora si nu am inspiratie.] te pup.

    RăspundețiȘtergere