miercuri, 19 august 2009

Cine iubeste... asteapta

Am incercat... am ezitat... m-am apucat... am scris.... m-am razgandit, am sters s-am luat-o de la capat!
M-am apucat din nou sa scriu si cuvintele imi vin fara sa ma gandesc prea mult... daca stai sa le masori, apare ezitarea si atunci dispare frumusetea necunoscutului... nu stiu ce va fi la finalul editarii, dar pana acum nu am spus nimic concret si, totusi, tu inca citesti... Acum zambesti pentru ca ai realizat ca, de fapt, cu tine vorbesc si tie ma destainui... N-am s-o fac insa in totalitate.... imi pastrez ganduri pentru mine insami, imi formez imgaini pe care nu le voi putea uita nicicand.

Poate zici acum ca titlul nu are nici o relevanta.... si totusi tu, (cel sau cea care citesti), ai asteptat sa vezi cand si ce mai scriu... Uite! scriu azi, dupa multe saptamani in care te intrebai unde-am disparut... sunt aici! Numai ca am asteptat sa mi se aseze gandurile la locul lor, fiecare unde trebuie, caci trebuie sa recunosc, eu insami uneori ma intreb unde sunt si ce mai fac... nu mai sunt cea care scria acum cateva luni "We three", m-am schimbat si se vede... o simt eu in gesturi, sentimente, modul de a privi lumea. Ce nu s-a schimbat??? Nesiguranta... a ramas tot acolo in adancul sufletului, caci inca ma intreb "De ce?" sau "Ce-ar fi fost daca?" Si totusi merg inainte cu capul sus, cautand, atunci cand nu e langa mine, mana de care sa ma prind... daca nu o gasesc, atunci stiu ca merg inspre ea, si undeva, la capatul unui drum pe care nici eu nu il vad inca, ma ASTEAPTA, sa-mi gadile palma usor tremuranda...

Pe curand!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu